استقبال احمدزاده از انتقادات با آغوش باز! (عکس)

استقبال احمدزاده از انتقادات با آغوش باز! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فرشاد احمدزاده بابت موقعیت‌های از دست رفته خود از هواداران سپاهان عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده دیروز دو موقعیت بسیار خوب گلزنی برابر الهلال را از دست داد. موقعیت اول وینگر باتجربه سپاهان لحظاتی پیش از گل اول الهلال بود که شوت کم جان احمدزاده را یاسین بونو مهار کرد؛ شوتی که از قدرت لازم برای باز کردن دروازه حریف برخوردار نبود.

اما موقعیت جدی‌تر در دقیقه ۶۳ رقم خورد که در ضدحمله سپاهان، علی‌اصغر اعرابی، فرشاد احمدزاده را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد و در شرایطی که این بازیکن می‌توانست به راحتی دروازه تیم عربستانی را باز کند، شوت محکمی را به بالای دروازه زد تا هواداران سپاهانی حاضر در نقش‌جهان را در حسرت فرو برد.

از دست دادن این دو موقعیت کافی بود تا فرشاد احمدزاده پس از این مسابقه به شدت مورد انتقاد هواداران تیمش قرار بگیرد. با این وجود وینگر باتجربه سپاهان واکنش جالبی به انتقادات داشته و در یک استوری اینستاگرامی از سپاهانی‌ها عذرخواهی کرد و اظهار داشت آغوش وی در مقابل انتقادات باز است.

احمدزاده در استوری خود چنین نوشت: «واقعا واژه‌ای جز معذرت خواهی به ذهنم نمی‌رسد. امیدوارم بتوانم تلاش‌های هم‌تیمی‌های بی‌نظیرم و هوادارای عزیز رو روزی جبران کنم. همان طور که همیشه من رو حمایت کردین الان هم از همه انتقادات با آغوش باز استقبال می‌کنم زیرا که صاحبان اصلی این تیم شمایید.»

1997