عامل دعوای حقوقی پیکان و نساجی در ترکیب آلکاراز!

عامل دعوای حقوقی پیکان و نساجی در ترکیب آلکاراز!

پایگاه خبری فوتبالی - منصور باقری در ترکیب ابتدایی نساجی برابر تیم سابق خود حضور داشت.

به گزارش فوتبالی، منصور باقری بازیکن نیم فصل اول پیکان تهران است که با جدایی از این تیم در پنجره زمستانی راهی نساجی مازندران شده است. هافبک جدید قائمشهری‌ها در بازی دیروز دو تیم در ترکیب ابتدایی لوکاس آلکاراز هم حضور داشت و‌ به صورت کامل برابر هم‌تیمی‌های سابق خود بازی کرد.

اما پس از پایان این مسابقه بود که باشگاه پیکان در اطلاعیه‌ای خبر از پیگیری حقوقی این قضیه داد و مدعی شد فسخ قرارداد این بازیکن به صورت غیرقانونی بوده و منصور باقری و باشگاه نساجی باید در این زمینه پاسخگو باشند. خودروسازان حتی تاکید داشتند که حضور باقری در ترکیب نساجی در بازی جام حذفی این تیم برابر آلومینیوم اراک هم از دیگر موارد شکایت باشگاه پیکان در پرونده قرار گرفته است.

هافبک جدید نساجی اما معتقد است که فسخ وی غیرقانونی نبوده و با وجود بند فسخی که داشته می‌توانسته چنین کاری انجام دهد. باقری در پایان بازی با پیکان در این زمینه مورد سوال قرار گرفت که چنین توضیح داد: «شکایتی به دست من نرسیده است، در قرارداد من بندی وجود داشت که با پرداخت سه میلیارد تومان می‌توانم در هر زمان از فصل قراردادم را فسخ کنم و به تیم دیگری بروم.»

1997