مرادمند: درست است که می‌بریم، اما خودمان و هواداران خسته شده‌ایم

مرادمند:  درست است که می‌بریم، اما خودمان و هواداران خسته شده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید شکاف میان مدیرعامل و سرمربی این تیم از ابتدای فصل وجود داشته است.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین مرادمند پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر بعد از تعطیلی لیگ توانستیم در اولین بازی سه امتیاز را بگیریم. ما در این مدت خوب تمرین و دستورات کادر فنی را خوب اجرا کردیم، اما خُب همچنان مشکل داریم. درست است که می‌بریم، اما خودمان و هواداران خسته شده‌ایم. ما برنده می‌شویم و نباید اینگونه صحبت کنیم، اما هنوز که هنوز است، تکلیف پول پارسال ما مشخص نیست. برخی از نفرات امسال پول گرفته‌اند و برخی نه. این مسئله در ادامه روی روند کارمان تأثیر می‌گذارد. اینها مشکلاتی است که الان داریم.

وی ادامه داد: ما اینگونه صحبت می‌کنیم تا خدای ناکرده اگر روزی نتیجه نگیریم و صحبت کردیم، نگویند که الان شروع به بهانه‌گیری کرده‌اند. ما هنوز مشکل داریم و مدیریت باید برطرف کند. اول فصل که زمان نداشتند، اما الان که زمان و همه چیز وجود داشته و لیگ هم 50 روز تعطیل بوده است، دیگر چه بهانه‌ای دارند؟

مرادمند با اشاره به اینکه دریافتی بازیکنان استقلال متغیر بوده است، درباره عدم حضورش در تیم ملی و همراهی این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: می‌توانستم باشم، اما کمی بدشانس بودم. رباط داخلی‌ام پاره شد و این هم دست تقدیر بود.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شکاف میان مدیریت و کادر فنی این تیم هم خاطر نشان کرد: شک نکنید که این شکاف از اول فصل بوده است و الان هم ادامه دارد. وقتی کسی بتواند کار خود را به نحو احسن انجام بدهد، به چه دلیل باید دعوا کند؟ هر کسی مسئولیت دارد. من وقتی خوب بازی می‌کنم، کسی نمی‌تواند از من خُرده بگیرد. ما حتماً مشکل داریم و این مشکل هم برطرف نمی‌شود.

2636