واکنش جالب سرمربی تاتنهام به جانشینی کلوپ در لیورپول

واکنش جالب سرمربی تاتنهام به جانشینی کلوپ در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- آنژه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام علاقه لیورپول نسبت به این سرمربی را تکذیب کرد و اشاره کرد که تمام تمرکزش بر روی تاتنهام است.

به گزارش فوتبالی، بعد از این‌که یورگن کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل لیورپول را ترک کند، مدیران این باشگاه گزینه‌های مختلفی را بررسی کردند و جدیدترین نامی که حوالی باشگاه انگلیسی شنیده می‌شود، آنژه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام هاتسپر است.

پوستکوگلو تابستان گذشته از سلیتک راهی تاتنهام شد و عملکرد خوبش در این تیم باعث شد محبوبیت زیادی میان هواداران تاتنهام به دست بیاورد. سفیدهای شمال لندن در رتبه چهارم قرار دارند و از نظر سبک فوتبال، یکی از جذاب‌ترین تیم‌های انگلیس و اروپا هستند.

حالا سرمربی تاتنهام هاتسپر در مصاحبه با فابریتزیو رومانو؛ در خصوص احتمال این‌که جانشین کلوپ در لیورپول شود گفت: «نمی‌خواهم در این مورد چیزی بگویم، زیرا فکر نمی‌کنم در حال حاضر اهمیتی داشته باشد. اگر این فقط گمانه‌زنی هواداران است دیگر چه اهمیتی دارد؟»

پوستکوگلو می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای لیورپول باشد، چرا که همچون کلوپ به فوتبال تهاجمی و تحت فشار قرار دادن حریف از بالای زمین علاقه دارد. سرمربی اسپرز پیش از این اعتراف کرده است که طرفدار لیورپول است و احتمالاً در آینده برای او یک رویا است؛ اما در حال حاضر، این مربی 58 ساله می‌خواهد روی تاتنهام تمرکز کند و به باشگاه لندنی شمالی کمک کند تا پیشرفت داشته باشد.

در حال حاضر ژابی آلونسو محتمل‌ترین گزینه برای قرمزهای مرسی‌ ساید است؛ اما اگر بایر لورکوزن با جدایی سرمربی تیمش مخالفت کند، مدیران لیورپول می‌توانند به جذب آنژه پوستکوگلو فکر کنند.

1428