الهلال برابر با سیتی و به دنبال رئال و بایرن؛ ماه و ستاره‌ها به رکوردهای جهانی هم رحم نمی‌کنند!

الهلال برابر با سیتی و به دنبال رئال و بایرن؛ ماه و ستاره‌ها به رکوردهای جهانی هم رحم نمی‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی-  شمار بردهای پیاپی الهلال در بازی‌های رسمی به عدد 21 رسیده است و آن‌ها به دنبال رسیدن به رکورد رویایی رئال مادرید هستند. 

 به گزارش فوتبالی، الهلال که در این فصل به هیچ رقیبی رحم نمی‌کند، حالا در آستانه ثبت یک رکورد جاودانه قرار دارد و اگر در 7 بازی پیش روی خود هم بتواند پیروز شود تاریخ‌ساز می‌شود! 

 ماه و ستاره‌ها( لقب‌ تیم قدرتمند عربستانی) برای آخرین مرتبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان نتوانستند حریفشان را شکست دهند و به تساوی یک بر یک با الضمک دست پیدا کرد. بعد از آن مسابقه شاگردان ژرژ ژسوس در 21 بازی بعدی خود در رقابت‌های مختلفی چون لیگ حرفه‌ای عربستان، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فقط پیروز شدند تا بدین شکل به رکورد رویایی منچسترسیتی که با پپ گواردیولا در سال 2020 آن را خلق کرده بود و به 21 برد  در همه رقابت‌ها رسیده بود برسند اما مهم‌ترین هدف الهلالی قطعا این نخواهد بود و آبی‌های شهر ریاض با پیروزی در برابر الرائد در مسابقه فردای خود در لیگ حرفه‌ای عربستان می‌توانند به آمار 22 برد متوالی در همه رقابت‌ دست پیدا کنند و از این حیث به رئال مادرید مدل سال 2014 برسند.

 با این فرض که اگر الهلال در مسابقه فردای خود در برابر الرائد برنده باشد آن ها با شکست دادن سپاهان در بازی برگشت مرحله یک هشتم  نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند با 23 برد پیاپی به بایرن مونیخ برسند و البته اگر علاوه بر الرائد و سپاهان بتوانند از سد الاتفاق، الاتحاد، الریاض، الضمک و الشباب هم بگذرند رکورد استثنایی نیو سینتس ولز که در سال 2016 آن را خلق کرده بود و به 27 برد پیاپی در مسابقات مختلف دست پیدا کرده بود را می‌شکنند و تاریخ‌ساز می‌شوند. 

 

9098