امیرقلعه نویی و دوست صمیمی اش، تماشاگران ویژه بازی ایران – آرژانتین

امیرقلعه نویی و دوست صمیمی اش، تماشاگران ویژه بازی ایران – آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار حساس ایران و آرژانتین در جام جهانی 2024 دبی، یک تماشاگر ویژه داشت.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پس از شکست مقابل قطر برای تمدید اعصاب به دبی رفته بود، دیروز تماشاگر ویژه بازی ایران و آرژانتین در ورزشگاه D3  دبی بود.

قلعه نویی دیروز به همراه هوشنگ مقدس، مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال در حوزه کشورهای خلیج فارس به ورزشگاه D3 رفت و بازی در جایگاه وی وی آی پی ورزشگاه دید. 

هوشنگ مقدس که حدود یک ماه در دوحه هم کنار امیرقلعه نویی بود، از دوستان قدیمی و صمیمی امیرقلعه نویی محسوب می شود و دیشب مقدس مقدمات حضور قلعه نویی در ورزشگاه را فراهم کرد و او راه به جایگاه ویژه برد.

مقدس که از دیرباز در دبی حضور دارد و ساکن امارات است، بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، محبوبیت خاصی دارد و از سال 2006 که تیم ملی فوتبال ساحلی تشکیل شده است، در اردوهای رسمی و دوستانه و رقابتهای آسیایی، جهانی و بین قاره ای تیم ملی در دبی، حضور پیدا می کند و توجه ویژه ای به تیم ملی فوتبال ساحلی داشته است و چه مشاور فدراسیون فوتبال بوده و چه حتی اگر در مقطعی هم نبوده، به تیم ملی سر زده است.

دیشب قلعه نویی در کنار مقدس و البته امیرحسین محتشم، رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نگاه کرد و در پایان بازی به تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی امارات تبریک گفت.

علاوه بر امیرقلعه نویی و هوشنگ مقدس، سپهرحیدری، بازیکن اسبق ذوب آهن، پرسپولیس و تیم ملی، از تماشاگران ویژه بازی دیروز ایران و آرژانتین بود.

9098