شجاعیان: هدف‌گذاری هوادار رتبه‌های بالای جدول است/ مسعود شجاعی نیازی به تعریف من ندارد

شجاعیان: هدف‌گذاری هوادار رتبه‌های بالای جدول است/ مسعود شجاعی نیازی به تعریف من ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک هوادار گفت: مسعود شجاعی نیازی به تعریف من ندارد زیرا هم رزومه و هم شخصیت ایشان مشخص است. 

به گزارش فوتبالی، داریوش شجاعیان، هافبک هوادار امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران درمورد آخرین وضعیت این تیم گفت: در تعطیلات یک اردوی خوب در کیش داشتم و جا دارد از مدیران و مالک باشگاه تشکر کنیم که این اردو را تدارک دیدند و ما توانستیم نقاط ضعف تیم را جبران کنیم. همانطور که می‌بینید فکر می‌کنم روند ما رو به رشد بوده و سعی می‌کنیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

او درمورد انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی هوادار گفت: او نیازی به تعریف من ندارند هم رزومه و هم شخصیت ایشان مشخص است. در اولین گام سرمربیگری ایشان تمام بازیکنان هم قسم شده‌ایم که بتوانیم به او کمک کنیم. هر نکات فنی که مدنظر ایشان هست را در زمین پیاده کنیم تا آقا مسعود در اولین گام مربیگری‌اش موفق باشد. 

هافبک هوادار درمورد تغییرات در روند نتایج تیم با حضور شجاعی گفت: جا دارد از کادر قبلی تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند اما قسمت نبود با هم ادامه دهیم. هر جا هستند موفق باشند. آقا مسعود که تشریف آوردند یک رابطه صمیمانه‌ای بین او و بازیکنان تیم ایجاد شده است. با تمام وجود، توان می‌گذاریم و امیدواریم که این توان لایق آقا مسعود باشد و مطمئن باشید که بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند چون آقا مسعود لیاقت این را دارد که تیمش در بالای جدول باشد.

او درباره دلایل ناکامی کادرفنی محمود فکری در هوادار عنوان کرد: از آقا محمود تشکر کردم. به نظرم بعضی وقت‌ها مهره و پیچ به هم نمی‌خورد. امکان داشت که با حضور ایشان شاید شرایط بهتر شود اما به جایی رسیده بودیم که مدیریت باشگاه تصمیم گرفت که مربی را عوض کند. این به مالک و مدیرعامل باشگاه برمی‌گردد که اگر از آن‌ها سوال کنید به نظرم بهتر است. 

داریوش شجاعیان درمورد اینکه چه اهدافی را در لیگ دنبال می‌کنند؟ گفت: هدف‌گذاری‌ای که داشتیم رتبه‌های بالای جدول بوده و دوست داشتیم در نیمه بالای جدول باشیم. با آمدن آقا مسعود و روحیه جنگندگی‌ای که ایشان به تیم تزریق کرده، تلاش می‌کنیم خودمان را بالای جدول ببینیم و حتی به سهمیه آسیایی هم فکر کنیم. هیچ چیز دور از دسترس نیست. 

7474