واکنش هموطن امباپه به شایعات انتقال او به لیورپول

واکنش هموطن امباپه به شایعات انتقال او به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – ابراهیما کوناته، ستاره خط دفاع لیورپول، شایعات انتقال کیلیان امباپه به آنفیلد در این تابستان را خنده دار دانست.

به گزارش فوتبالی، امباپه تایید کرده است که با پایان فصل جاری و همچنین قراردادش با پاریسی‌ها، در تابستان پیش رو پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد اما هنوز رسما با هیچ باشگاه جدیدی به توافق نرسیده است که همین موضوع باعث برپا ماندن آتش شایعات حول آینده او شده است.

در حالی که رئال مادرید همچنان محتمل ترین مقصد این ستاره به شمار می‌آید، نام لیورپول نیز، مدت‌هاست که در میان تیم‌های علاقه مند به امباپه حضور دارد اما به نظر می‌رسد که کوناته، انتظار انجام چنین معامله ای از طرف تیمش را ندارد.

هم تیمی امباپه در تیم ملی فرانسه در مصاحبه با خبرنگاران، با خنده در اینباره گفت:" بیایید کاملا صادقانه صحبت کنیم، واقعا فکر می‌کنید که او به لیورپول می‌آید؟ فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که او به کجا خواهد رفت. پس نه، ما درباره آمدن او به به این تیم فکر نمی‌کنیم. من حتی تلاشی برای آوردن او به اینجا انجام نداده ام."

 هرچند با توجه به کش و قوس‌های فراوانی که در سال‌های اخیر درباره انتقال امباپه به رئال مادرید بوده است، باید دید که در نهایت آیا طرفداران تیم اسپانیایی، کیلیان امباپه را در ترکیب لوس بلانکوس خواهند دید یا خیر.

2102