هدف قدیمی پی اس جی بالاخره جانشین امباپه می‌شود؟

هدف قدیمی پی اس جی بالاخره جانشین امباپه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن، از همین حالا تلاش خود برای بقا در دوران پسا امباپه را آغاز کرده است و ممکن است برای پر کردن جای خالی این ستاره، سراغ مهاجم منچستر یونایتد برود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی هفته گذشته تیمش را از تصمبم خود مبنی بر عدم فعالسازی بند تمدید یکساله قرارداد خود و ترک این تیم در پایان فصل، مطلع کرد. 

رئال مادرید همچنان کاندیدای اول جذب کیلیان امباپه در تابستان است و این در حالی است که تیم‌های انگلیسی مانند آرسنال و منچستر سیتی نیز، گوش به زنگ هستند تا شاید شانسی برای به خدمت گیری این ستاره پر سر و صدای دنیای فوتبال داشته باشند.

هرچند پاری سن ژرمن مبلغی را در ازای جدایی امباپه به دست نخواهد آورد اما، می‌تواند حدود 200 میلیون یورو را به واسطه رهایی از حقوق ماهانه بالای امباپه، ذخیره کند. قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه آماده است تا تمام این مبلغ را بر روی جذب یک مهاجم جدید سرمایه گذاری کند و به نقل از نشریه Times، خواهان از سر گیری علاقه دیرینه خود به مارکوس رشفورد ، مهاجم منچستر یونایتد است.  

این مهاجم انگلیسی 26 ساله، سالهاست در رادار پی اس جی قرار دارد که آخرین بار آن، به زمان قرار داشتن رشفورد در 6 ماه پایانی قرارداد خود با یونایتد در سال 2022 برمی‌گردد، تلاشی که نتیجه ای در بر نداشت. پاریسی‌ها در نظر دارند تا بازیکنی را به خدمت بگیرند که هم توانایی بازی در پست اصلی امباپه یعنی بال چپ و هم به عنوان یک مهاجم مرکزی را داشته باشد.

2102