خرید جدید پیکان همراه مدیرعامل در تمرین حاضر شد

خرید جدید پیکان همراه مدیرعامل در تمرین حاضر شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک – مهاجم جدید پیکان در تمرین عصر خودروسازان حاضر شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، خودروسازان امروز موفق شدند یکی از مهم‌ترین نام‌ها در بازار نقل و انتقالات را به لیست خود اضافه کنند؛ فرشید اسماعیلی هافبک – مهاجم سرشناس فوتبال ایران با عقدقراردادی به پیکان ملحق شد. 

این بازیکن که با پیشنهاد تعداد زیادی از باشگاه‌های قدرتمند ایران مواجه بود، با دعوت دکتر احمد مددی مدیرعامل پیکان راهی دفتر باشگاه شد و پس از طی کردن پروسه مذاکره، به جمع خودروسازان پیوست. فرشید امروز پس از نهایی شدن قرارداد، راهی زمین تمرین شد تا در کنار سایر بازیکنان، زیرنظر رضا عنایتی و دستیارانش کارهای تمرینی را دنبال کند. 

این اولین جلسه تمرین فرشید در پیکان بود و جالب اینکه بسیار قبراق و آماده نشان داد تا خیال عنایتی را بابت دیدارهای آینده راحت کند. 

کار امروز با جلسه آنالیز در سالن آمفی‌تئاتر آغاز شد. سپس بازیکنان به زمین آمدند و تمرین، شکل حرفه‌ای به خود گرفت. ابتدا گرم کردن بدن‌ها و سپس کار با توپ. عمده فعالیت کادرفنی، طراحی تمرین برای چارچوب‌شناسی و گلزنی بود. در دقایق بسیاری از تمرین امروز، دکتر احمد مددی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشت و تلاش بازیکنان را از نزدیک مشاهده کرد. او همچنین با چند تن از بازیکنان و البته رضا عنایتی سرمربی تیم برای دقایق به گفت‌وگو پرداخت. از رضا رهقی سرپرست تیم نیز گزارشی در خصوص شرایط تیم و وضعیت سفر به سیرجان برای بازی با گل‌گهر دریافت کرد.

جو تمرین امروز نسبت به روزهای قبل جالب‌تر به نظر می‌رسید. از یک سو، منصور باقری در محل تمرین حضور داشت تا با بازیکنان خداحافظی کند و از طرف دیگر، اضافه شدن فرشید اسماعیلی، روحیه تیمی را بالا برده بود. قبل از شروع کار نیز، رضا عنایتی از بازیکنانش خواست برای خوشامدگویی به بازیکنان جدید، تونل استقبال تشکیل دهند. 

گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان ظهر روز سه‌شنبه برای بازی با گل‌گهر، تهران را ترک می‌کند. 

2636