رمزگشایی از شادی گل سردار؛ به خاطر حرکت هم‌تیمی‌ام عذرخواهی کردم! (عکس)

رمزگشایی از شادی گل سردار؛ به خاطر حرکت هم‌تیمی‌ام عذرخواهی کردم! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – سردار آزمون بعد از گلی که به فروزینونه زد شادی گل اسرارآمیزی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش تیم آ اس رم در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم سری آ موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد. گل دوم رم را در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم به ثمر رساند.

اما بعد از این گل اتفاق جالبی افتاد که کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخت. سردار بعد از باز کردن دروازه فروزینونه به سمت هواداران این تیم رفت و با دستانش حرکتی شبیه به عذرخواهی انجام داد!

خیلی‌ها کنجکاو شدند که بدانند منظور سردار از این نوع شادی گل چه بوده است. ایده‌هایی هم مطرح شد. از تشکر از ژوزه مورینیو سرمربی قبلی این تیم تا عذرخواهی از هواداران میزبان. 

بعد از پایان این بازی مشخص شد که سردار چه پیامی از این شادی گل داشت. گزینه دومی که مطرح شد درست بود. یعنی عذرخواهی از هواداران تیم فروزینونه.

اما دلیل این کار سردار چه بود؟ ماجرا به گل اول رم مربوط می‌شود. دین هویسن مدافع 18 ساله و هلندی رم در دقیقه 38 موفق شد به شکلی زیبا دروازه فروزینونه را باز کند. او بعد از این گل بسیار خوشحال شد و شادی گل مخصوص کریستیانو رونالدو را اجرا کرد. 

چند نفر دیگر از بازیکنان رم هم حرکت معروف دست زین الدین زیدان را انجام دادند تا نشان بدهند که هویسن یک گل بسیار دیدنی زده است. اما ظاهرا این شادی باعث ناراحتی هواداران میزبان شده بود. سردار هم که گویا متوجه ناراحتی هواداران فروزینونه شده بود بعد از گلی که خودش به این تیم زد به جای شادی گل، از آنها عذرخواهی کرد. 

سردار در توضیح این ماجرا گفته است: «در گل اول یک پسر 18 ساله از روی سادگی حرکتی کرد. او یک حرکت ناخوشایند نسبت به هواداران فروزینونه که عصبانی بودند، انجام داد. اولین چیز در فوتبال احترام است، بنابراین من می‌خواستم از هواداران فروزینونه به خاطر اتفاقی که روی گل اول رخ داد عذرخواهی کنم.»

1359