انتقاد مایلی‌کهن از نکونام در گفت و گو با یک روزنامه ورزشی: داری نمایش بازی می‌کنی!

انتقاد مایلی‌کهن از نکونام در گفت و گو با یک روزنامه ورزشی: داری نمایش بازی می‌کنی!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که همه می دانند اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل استقلال به اوج رسیده، محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، در این ماجرا، جواد نکونام را مقصر می‌داند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسبق تیم ملی که با روزنامه گل صحبت کرده در واکنش به درگیری نکونام و خطیر گفته است:" آقای نکونام مربی خوبی هستند و نتایج استقلال هم این را می‌گوید. اما به نظرم ایشان بهتر است سلسله مراتب را رعایت کنند. چه ایشان بخواهد و چه نخواهد، در حال حاضر مدیرعامل استقلال، به عنوان نفر ارشد این باشگاه فعالیت دارند. این که بیاییم بگوییم من با فلان مدیر نمی‌توانم کار کنم بعد از آن طرف همچنان در تیم باشیم، به نظرم نمایش است. چه درست و چه اشتباه، آقای خطیر در حال حاضر مدیرعامل باشگاه استقلال هستند و آقای نکونام باید تابع دستورات و نظرات مدیرعامل باشگاه باشند. دیگر دوره این حرفها گذشته است که بیاییم بگوییم من با فلان مدیر نمی‌توانم کار کنم و باز، همچنان باشم و به کار خودم ادامه دهم."

مایلی‌کهن در ادامه صحبتهایش به نکونام پیشنهاد داده که اگر با شرایط استقلال نمی‌تواند کنار بیاید، از این تیم برود:" این خیلی بد است که بیاییم و بگوییم شرایط باشگاه خوب نیست و همچنان در باشگاه باشیم! یا خوب است یا خوب نیست! اگر خوب نیست برای چه مانده‌اید؟! بروید و کمک کنید تا شرایط خوب شود نه اینکه مدام نمایش بازی کنیم!"

1984