رقابت سه غول انگلیسی برای جذب مدافع جوان کریستال پالاس

رقابت سه غول انگلیسی برای جذب مدافع جوان کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- سه باشگاه منچستریونایتد، چلسی و لیورپول در تابستان پیش رو برای جذب مارک گوهی، مدافع 23 ساله کریستال پالاس با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، هنوز زمان زیادی تا نقل و انتقالات تابستانی مانده، اما گمانه‌زنی‌ها در خصوص معامله‌ها احتمالی این پنجره آغاز شده است. یکی از بازیکنانی که در این پنجره مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار دارد، گوهی، مدافع جوان کریستال پالاس است. به گزارش تلگراف، لیورپول در حال بررسی وضعیت مارک گوهی است، اما قرمزهای مرسی ساید برای به خدمت گرفتن این مدافع باید با دو باشگاه انگلیسی دیگر رقابت کنند.

گوهی تا سال 2026 با کریستال پالاس قرارداد دارد، اما گفته شده است احتمال این‌که گوهی قراردادش را با کریستال پالاس تمدید کند زیاد نیست و بازیکن سعی دارد در همین تابستان به یک تیم بزرگ‌تر منتقل شود.

به گفته برخی رسانه‌ها، اگر دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی منچستریونایتد انتخاب شود، احتمالا شیاطین سرخ نیز به رقابت برای جذب گوهی اضافه می‌شوند؛ چرا که اشورث پیش از این نیز این مدافع را زیر نظر داشت و قصد داشت او را برای نیوکاسل به خدمت بگیرد.

مارک گوهی عجله‌ای برای انتخاب تیم بعدی خود ندارد و با توجه به این‌که یورگن کلوپ در پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود، احتمالا صبر می‌کند تا تکلیف سرمربی بعدی لیورپول مشخص شود و بعد تصمیم بگیرد.

در کنار منچستریونایتد و لیورپول، چلسی نیز انگیزه زیادی برای جذب گوهی دارد. او که یکی از بازیکنان پرورش‌یافته در آکادمی فوتبال چلسی است؛ می‌تواند بار دیگر به جمع آبی‌های لندن بازگردد. با توجه به این‌که تیاگو سیلوا در پایان فصل چلسی را ترک می‌کند؛ مدیران این باشگاه در نظر دارند تا گوهی را به عنوان گزینه جانشین جذب کنند.

1428