سپاهان بدون دانشگر، به دنبال تغییر نتیجه دیدار رفت

سپاهان بدون دانشگر، به دنبال تغییر نتیجه دیدار رفت

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان  قصد دارد نتیجه بازی رفت با الهلال را جبران کند ولی محمد دانشگر، مدافع کلیدی‌اش، را در این دیدار در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرداشب (پنجشنبه) الهلال در خانه پذیرای سپاهان است. سپاهان در دیدار رفت توانست در نیمه نخست برنده شود ولی الهلال، قهرمان چهار دوره آسیا، در نهایت توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و سه گل به ثمر برساند. گل مالکوم و دو گل دیرهنگام الکساندر میتروویچ و عبدالله الحمدان باعث شدند الهلال در خانه سپاهان با نتیجه ۳ بر یک برنده شود.

شرایط کلی تیم الهلال در چند ماه اخیر بسیار چشمگیر بوده و این باشگاه عربستانی اخیرا سیزدهمین برد متوالی را در لیگ عربستان کسب کرده است و به همین خاطر قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا بدون شک در مقابل حریف ایرانی در دیدار برگشت شرایط بهتری دارد.

الهلال در این فصل شرایط خوبی در گلزنی داشته است و میتروویچ، ستاره این روزهای الهلال، به‌خوبی توانسته وظیفه‌اش در گلزنی را به بهترین شکل ایفا کند. سپاهان  قصد دارد نتیجه بازی رفت را جبران کند ولی تیم ایرانی، محمد دانشگر، مدافع کلیدی‌اش، را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت. کارت قرمز دانشگر در بازی رفت باعث شد این بازیکن دیدار برگشت را از دست بدهد و ژوزه مورایس، سرمربی تیم، مجبور به تغییر شرایط خواهد بود تا سپاهان شانس صعودش را به دور بعد داشته باشد.

1999