محرم خوش قدم؛ شهباززاده گل زد

محرم خوش قدم؛ شهباززاده گل زد

پایگاه خبری فوتبالی- حضور محرم نویدکیا روی نیمکت مس برای مهاجم این تیم خوش‌یمن بود و پای او برای اولین بار به گل باز شد.

به گزارش فوتبالی، عجیب‌ترین اتفاق روز اول هفته هفدهم، نه گل خوردن و باخت تراکتور بود و نه برگشتن استقلال خوزستان به بازی بعد از باخت 2 صفر؛ بلگخ خرق عادت هفته گلزنی سجاد شهباززاده در جریان بازی بود.

  شهباززاده در ابتدای لیگ 22 با ترک سپاهان راهی استقلال شد. او اما در تمام طول فصل، حتی یک گل هم نزد و موقعیت‌های ویژه‌ای را هم مثل بازی با نساجی در همین قائمشهر هدر داد. این روند برای او البته تکراری بود چون شهباززاده در مقطع دوم حضورش در استقلال هم که زیرنظر منصوریان و شفر بود، موفق به زدن گل نشده بود.

در ابتدای این فصل، شهباززاده با ترک استقلال به مس رفسنجان پیوست. و در همان بازی اول، دقیقه 70 از داور کارت قرمز گرفت و اخراج شد. در برد 2 صفر هفته پنجم مس برابر آلومینیوم، شهباززاده گل زد ولی این گل از روی نقطه پنالتی بود. و حالا بعد از 630 روز ، او توانست در جریان بازی گل بزند: از باز کردن دروازه آلومینیوم با پیراهن سپاهان در هفته پایانی لیگ 21 تا باز کردن دروازه نساجی با پیراهن مس رفسنجان در هفته هفدهم لیگ 23.

 حضور محرم نویدکیا قطعا در این اتفاق دخیل بوده است. بهترین روزهای تمام دوران سجاد شهباززاده در تاریخ لیگ برتر با پیراهن سپاهان در لیگ‌های 20 و 21 بود وقتی محرم نویدکیا روی نیمکت حضور داشت. بدون احتساب گل شهباززاده به نساجی، او زیرنظر نویدکیا 58 بازی انجام داد و 25 گل زد شامل 20 گل در لیگ نوزدهم و آقای گل شدن. این درحالیست که شهباززاده زیرنظر قلعه‌نویی، 82 بازی انجام داده ولی تنها 20 گل زد.

4326