مهری: دو بار به آقای نکونام گفتم می‌خواهم بروم و در جریان بود!

مهری: دو بار به آقای نکونام گفتم می‌خواهم بروم و در جریان بود!

پایگاه خبری فوتبالی – سعید مهری ساعتی پیش در یک مصاحبه تصویری زنده با برنامه فوتبال 120 توضیحاتی درباره وضعیت خودش داد

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته و در برنامه فوتبال برتر  جواد نکونام سرمربی استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت‌های عجیب و جنجالی را مطرح کرد. او که معتقد بود که مدیران باشگاه دوست ندارند او در استقلال نتیجه بگیرد.

نکونام در آن گفت‌وگو به مواردی از اختلافاتش با مدیریت باشگاه اشاره کرد. یکی از این موارد مربوط به جدایی سعید مهری از استقلال بود. او در این باره گفت: « با اینکه سعید مهری قرارداد داشت، نمی‌دانم چطوری جدا شده است. چون با اجازه من نرفته است.» 

او بعدا در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان هم به این موضوع اشاره کرد و گفت: «چرا کسی الان درباره بازیکنانی که به تیم‌های دیگر دادند صحبت نمی‌کند؟ چرا کسی درباره سعید مهری صحبت نمی‌کند که جدا شده است؟ بیایند توضیح بدهند. درباره هر چیزی که دلشان بخواهد توضیح می‌دهند.»  

این موضوع بسیار عجیب بود و با توجه به این که نکونام در دو مصاحبه مختلف به آن اشاره کرده بود، اما ساعاتی پیش سعید مهدی به استفاده از تماس تصویری مهمان برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش بود. مجری برنامه در این باره از مهری پرسید: «آقای نکونام گفتند که من مهری را می‌خواستم. او بدون اطلاع من از استقلال جدا شد. آیا چنین اتفاقی افتاد؟»

مهری در پاسخ گفت: «یک ماه قبل از صحبت‌های آقای نکونام من با ایشان صحبت کردم. ایشان گفتند هنوز بازیکن نگرفته‌ایم. اگر بازیکن بگیرم به تو کمک می‌کنم بروی. من همان موقع به ایشان گفتم که بازی‌های لیگ قبرس هر 3 روز یک بار برگزار می‌شود. برای همین نمی‌توانم صبر کنم. از هفته پانزدهم یا شانزدهم توافق کرده بودیم اما من هفته بیست و دوم یا بیست و سوم رسیدم. آقای نکونام گفتند با هم صحبت می‌کنیم. اما من دیدم فرصت دارد از دست می‌رود. من دو بار به ایشان درباره انتقال به قبرس گفتم. بار اول هفته چهارم بود! یک بار هم هفته چهاردهم.» 

مهری به وضوح گفت که دو بار با نکونام درباره تصمیمش برای جدایی از استقلال حرف زده است. پس نکونام از این ماجرا مطلع بوده است.

1359