سیامک نعمتی مدافع هم برابر پرسپولیس کم‌فروغ بود

سیامک نعمتی مدافع هم برابر پرسپولیس کم‌فروغ بود

پایگاه خبری فوتبالی- سیامک نعمتی روز کم‌فروغی را در بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی بازیکنی است که ابتدای این فصل در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و مجبور به ترک پرسپولیس شد تا یکی از چند خرید پرسپولیسی ابتدای فصل تراکتور در پنجره تابستانی باشد.

نعمتی که با ناراحتی از جمع تیم محبوبش جدا شده بود، خیلی زود فرصت رویارویی با سرمربی سابق خود را در هفته دوم لیگ برتر پیدا کرد که حضور ثابت وی در ترکیب تی‌تی‌ها به عنوان وینگر نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت هم نعمتی در دقیقه ۶۶ توسط پاکو خمز تعویض شده و جای خود را به مهدی هاشم‌نژاد داد.

نعمتی در ادامه پس از چندین بازی نیمکت‌نشینی در نهایت به عنوان مدافع راست توسط پاکو خمز به کار گرفته شد تا در نیم فصل دوم در پستی جدید مقابل تیم سابق خود قرار گیرد و این در حالی است که این بار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تیم سابق نعمتی قرار نداشت.

با این حال سیامک در بازی برگشت و در روزی که برای اولین بار پس از جدایی در ورزشگاه آزادی برابر تیم سابقش بازی می‌کرد، باز هم روز کم‌فروغی را سپری کرد و علاوه بر اینکه تراکتور از لحاظ سازمان دفاعی روز خوبی نداشت، نعمتی هم نتوانست نفوذ چندانی از سمت چپ پرسپولیس داشته باشد و بدون اینکه کار به‌خصوصی انجام دهد با دریافت یک کارت زرد به پایان مسابقه رسید.

1997