بهترین بازیکن تاریخ از نگاه سولشر؛ مسی و رونالدو نیستند!

بهترین بازیکن تاریخ از نگاه سولشر؛ مسی و رونالدو نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر مربی و بازیکن اسبق منچستریونایتد در زمان انتخاب بهترین بازیکن تاریخ، اشاره ای به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نکرد.

به گزارش فوتبالی، دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی در سالهای اخیر بهترین بازیکنان فوتبال دنیا بودند که  همه جامهای ممکن و همچنین سیزده توپ طلا روی هم کسب کردند اما سولشر در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، اشاره ای به این دو نکرد. 

در حقیقت سولشر به جای این دو ترجیح داد که دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین را انتخاب کند.  مارادونا و پله عنوان بهترین بازیکنان قرن بیستم را از جانب فیفا دریافت کردند. اسطوره فقید فوتبال آرژانتین در سال 1986 به قهرمانی جام جهانی رسید و دو بار با ناپولی فاتح سری آ شده بود.  سولشر در مصاحبه با نشنال نیوز گفت:" مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است و خوش شانس بودم که توانستم با او ملاقات کنم. به خوبی نمی توانست انگلیسی صحبت کند. به اولدترافورد آمده بود و من در ان زمان سرمربی کاردیف بودم و برای تماشای بازی یونایتد و لیورپول  به ورزشگاه رفته بودم.  کنی دالگلیش و یان راش پشت سر من نشسته بودند. من در کنار دستیارم نشسته بودم. دستیارم به من گفت که یک نفر می خواهد با من صحبت کند و من دیدم که مارادونا دارد به سمتم می آید." 

4125