ترکیب رسمی بارسلونا - ختافه؛ ژاوی به ستاره تیمش استراحت داد

ترکیب رسمی بارسلونا - ختافه؛ ژاوی به ستاره تیمش استراحت داد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و ششم لالیگا، تیم‌های بارسلونا و ختافه در ورزشگاه المپیک مونتجوییک به مصاف همدیگر می‌روند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های این هفته لالیگا، بارسلونا در حالی به مصاف ختافه می‌رود که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد. آن‌ها در حالی پا به میدان می‌گذارند که از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی قبلی، 10 امتیاز به دست آوردند. به نظرمی‌رسد از زمانی که ژاوی هرناندز اعلام کرد در پایان فصل از جمع کاتالان‌ها جدا می‌شود، بازیکنان تیم متحد شدند تا جواب زحمات سرمربی تیمشان را بدهند.

بارسا 8 امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارد و بعید است بتواند این فاصله امتیازی را جبران کند. انگیزه آن‌ها برای ادامه فصل لالیگا، کسب عنوان نایب قهرمانی است که حضور در سوپرکاپ فصل آینده را به ارمغان می‌آورد.

در آن سوی میدان، ختافه رتبه دهمی حضور دارد که در پنج بازی قبلی خود، تنها 1 بار طعم شکست را تجربه کرد، آن هم در مقابل رئال مادرید صدرنشین بود.

نکته جالب در مورد ترکیب بارسلونا در این مسابقه، نبود لامین یامال است. این ستاره 16 ساله در 8 بازی قبلی بارسا حضور ثابت داشت.

ترکیب بارسلونا:

سنگربان: مارک آندره ترشتگن

مدافعین: ژول کنده، رونالد آرائوخو، پائو کوبارسی و ژائو کانسلو

هافبک‌ها: آندریاس کریستنسن، فرنکی دی یونگ و گوندوغان

مهاجمین: رافینیا، لواندوفسکی و ژائو فلیکس

ترکیب ختافه:

سنگربان: داوید سوریا

مدافعین: خوان ایگلسیاس، عمر آلدرته، آلوارز و جنه

هافبک‌ها: گرینوود، مکسیموویچ، میا، موریبا، ریکو

مهاجمین: بورخا مایورال

1428