جمله جنجال‌برانگیز خمز؛ وقتی تی‌تی‌ها فضای مجازی را به هم ریختند

جمله جنجال‌برانگیز خمز؛ وقتی تی‌تی‌ها فضای مجازی را به هم ریختند

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز پاسخی جنجالی به سوالی در نشست خبری دیروز خود داشت.

به گزارش فوتبالی، شاید جنجالی‌ترین پاسخ پاکو خمز در نشست خبری دیروز خود پس از اتمام تمرین تراکتور مربوط به اوایل کنفرانس مطبوعاتی باشد. جایی که سرمربی تراکتور پاسخی کوتاه به سوال یک خبرنگار داشت و این پاسخ وی به شدت در فضای مجازی تراکتور وایرال شده است.

پرسش خبرنگار این چنین بود که هواداران تراکتور دیگر راضی به گرفتن امتیازات کامل از تیم‌های پایین جدولی نیستند و برد در مقابل تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس و سپاهان را می‌خواهند. هوادار تراکتور یک کار متفاوت از خمز می‌خواهد و حتی کسب سهمیه آسیایی هم آن‌ها را قانع نمی‌کند. 

پاسخ پاکو کوتاه اما بسیار جنجالی بود. سرمربی تراکتور با بیان این که این موضوع را باور ندارد چنین گفت: «این نظر شماست، من چنین چیزی را باور ندارم. من فکر نمی‌کنم شما نماینده تمام طرفداران تراکتور باشید

همین پاسخ خمز باعث خشم برخی از تی‌تی‌ها در فضای مجازی شده و آن‌ها به شدت در حال انتشار این موضوع هستند که خواسته آن‌ها قهرمانی است و خمز باید این خواسته را بداند و سر این قضیه شدیدا معترض سرمربی خود هستند. البته سرمربی تراکتور تا به امروز همواره مورد حمایت تی‌تی‌ها بوده و بیشترین نامی که در استادیوم تبریز تشویق شده، نام سرمربی اسپانیایی است و نمی‌توان به صحبت‌های فضای مجازی اتکا کرد.

1997