با حضور اورونوف، حسن و خدابنده‌لو‌؛ پرسپولیسِ جدید

با حضور اورونوف، حسن و خدابنده‌لو‌؛ پرسپولیسِ جدید

پایگاه خبری فوتبالی – ترکیب پرسپولیس به احتمال زیاد در آینده نزدیک دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پرداخت مالیات رادوشوویچ، صادر شدن اجازه بازی اورونوف و عبدالکریم حسن و جذب محمد خدابنده او؛ پرسپولیس چند روز رویارویی را سپری کرد. آنها حالا با تمام قوا و بدون بازیکنی جدامانده راهی اصفهان می‌شوند تا برابر ذوب‌آهن و محمد ربیعی قرار بگیرند.

یکی از بازیکنان جذاب پرسپولیس در بازی‌های بعدی عبدالکریم حسن است.  او به سمت چپ خط دفاع می‌رود. مرد سال سابق آسیا، مدافعی توانمند است که بیشتر از علی نعمتی (که اصلا بازیکنی برای سمت چپ نبوده)، می‌تواند به کار تیمش بیاید. حسن شاید نسبت به نعمتی، دوندگی و جنگندگی کمتری داشته باشد ولی چون یک مدافع چپ تخصصی است، اصول بازی در این قسمت زمین را بهتر از او می‌داند.

با اضافه شدن خدابنده‌لو، شاید فرصت بازی یا به مسعود ریگی یا به سروش رفیعی کمتر برسد. خدابنده‌لو، هافبکی است دفاعی که حضوری همیشگی در هجوم‌ها دارد. اوسمار می‌تواند یک زوج توانمند و متعادل را در خط دوم با حضور خدابنده‌لو و ریگی یا سروش تشکیل بدهد.

اورونوف در پیراهن تیم ملی ازبکستان و باشگاهش، نشان داده یک وینگر کاربلد است که زهر پرسپولیس را بسیار بیشتر خواهد کرد. با حضور او، احتمالا باید شاهد خروج سعید صادقی از ترکیب اصلی باشیم. شماره 21 مدت‌هاست تبدیل به یک بازیکن معمولی شده که موقعیت‌های خوبی را هم هدر می‌دهد.

در ترکیبِ جدید دست اوسمار ویرا  در خط هافبک باز است. او باید 3 بازیکن را در این قسمت به زمین بفرستد درحالی که مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه، وحید امیری و اوستین اورونوف را دارد. و این یعنی 2 تا از این نفرات باید روی نیمکت بنشینند.

البته مربی خوش‌شانس برزیلی در خط دفاع هم شرایط خوبی دارد. اسدبیگی، نعمتی، فرجی و هنانوف برای تقویت فاز دفاعی وقتی تیمش جلوست و امیری، صادقی، سورگی و زاهدی برای قدرت بخشیدن به فاز هجومی وقتی رقیب از پرسپولیس جلو افتاده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

4326