سه تیمی که تمامی بازی‌های خود را در سال 2024 برده‌اند

سه تیمی که تمامی بازی‌های خود را در سال 2024 برده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر نزدیک به دو ماه از شروع سال 2024 میلادی سپری شده است و بازی های فوتبال اروپا با شور و هیجان ویژه خود در حال برگزاری هستند.

به گزارش فوتبالی ، از میان پنج لیگ معتبر اروپایی، در سال 2024 میلادی تنها سه تیم وجود دارند که حتی یک بار هم طعم شکست را در سال نوی میلادی نچشیده اند و تمامی بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. این سه تیم عبارتند از: آرسنال، اینتر و تیم رن فرانسه.

آرسنال شش بازی در لیگ برتر انگلیس در سال 2024 انجام داده است و تمامی این شش بازی را با رد پشت سر گذاشته است. البته آرسنالی ها صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس نیستند چرا که در حال حاضر لیورپول در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در رده دوم جدول هم منچستر سیتی ایستاده است.

اینتر هم در سال 2024 میلادی شش بازی انجام داده است و در تمامی این شش بازی به پیروزی رسیده است. اینتری ها در حال حاضر صدرنشین جدول سری آ ایتالیا هستند و شانس اصلی قهرمانی در این رقابت ها به حساب می آیند.

تیم رن فرانسه هم در رقابت های لوشامپیونه فرانسه در سال 2024 میلادی 5 بازی انجام داده است و در تمامی این 5 بازی به پیروزی رسیده است. رن در حال حاضر در رده هفتم لوشامپیونه فرانسه قرار گرفته است.

1471