رضا شکاری در سپاهان می‌ماند/ هافبک کلمبیایی در چه صورت شاگرد مورایس می شود؟

رضا شکاری در سپاهان می‌ماند/ هافبک کلمبیایی در چه صورت شاگرد مورایس می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال سپاهان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد و راهی هیچ تیمی نمی شود.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان بر خلاف ابتدای فصل در نیم فصل خریدهای زیادی نداشته و تا به امروز دوشنبه ۷ اسفند که روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی نیز به شمار می‌رود، زردپوشان علی اصغر اعرابی و عیسی عباس را به خدمت گرفته‌اند.

در همین حال رضا شکاری که ابتدای فصل از گل گهر سیرجان راهی سپاهان شده بود از ۴ تیم پیشنهاد دریافت کرده که جدایی این بازیکن با مخالفت مدیران و کادر فنی سپاهان همراه شده است. همچنین باشگاه سپاهان برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن رقم بالایی را تعیین کرده که کار را برای باشگاه‌های ایرانی جهت جذب این بازیکن سخت کرده است. به این ترتیب او تا پایان فصل در سپاهان خواهد ماند و راهی هیچ تیم ایرانی نمی‌شود.

همچنین «ادوین لاسزو» هافبک کلمبیایی نیز مورد توجه سپاهان قرار گرفته و هنوز انتقال او به این تیم قطعی نشده است. مدیران سپاهان قصد دارند تا جلسه‌ای با ژوزه مورایس برگزار کنند و در صورتی که این مربی رضایت دهد بازیکن خارجی جذب این تیم خواهد شد.

سپاهانی‌ها در حال آماده سازی خود برای دیدار حساس فردا سه شنبه برابر استقلال تهران هستند و کار شاگردان مورایس برای این بازی خارج خانه سخت خواهد بود.

2636