ارسلان و بازگشت به تراکتور برای گلی که هرگز به ثمر نرساند!

ارسلان و بازگشت به تراکتور برای گلی که هرگز به ثمر نرساند!

پایگاه خبری فوتبالی - ارسلان مطهری برای بار دوم پیراهن تراکتور را بر تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ارسلان مطهری جدیدترین و احتمالاً آخرین خرید زمستانی تراکتوری‌هاست. بازیکنی که با جدایی از استقلال دوباره راهی تبریز شده و پیراهن تیم پرتماشاگر این شهر را بر تن کرده است.

مهاجم ۳۰ ساله گرمساری پیش از این و در آخرین فصل تیمداری تراکتور نظامی هم به عنوان خریدی زمستانی به تراکتور پیوست تا شاگرد یحیی گل‌محمدی در تبریز شود. البته شرایط برای یحیی خوب پیش نرفت و وی کار خود را از دست داد تا مطهری فرصت چندانی برای کار زیر نظر این سرمربی را نداشته باشد و در ادامه ارطغرول ساغلام هدایت تی‌تی‌ها را پذیرفت.

مطهری در طول نیم فصلی که برای پرشورها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت، ۱۸ مرتبه پیراهن سرخ این تیم را پوشید که حاصل کار وی فقط ارسال یک پاس گل بود و نتوانست برای تراکتور گلی به ثمر برساند و عمر حضور وی در جمع تی‌تی‌ها به یک نیم فصل رسید و وی در پایان آن سال به لیگ عمان رفت.

البته ارسلان در ادامه فوتبال خود در ذوب‌آهن و استقلال روزهای خوبی را سپری کرد و به نظر حالا دوباره به تراکتور بازگشته تا کار نیمه تمام خود در تبریز را به نوعی تمام کند و در یکی از مقصدهای فوتبالی خود که موفقیت چندانی هم نداشته، خاطرات خوب به ثبت برساند و باید دید این‌بار حضور وی در نیم فصل برای تراکتور و خود وی چه عایدی خواهد داشت.

1997