مدیرعامل مس رفسنجان: تصمیمی برای جدایی فرشید باقری نداریم

مدیرعامل مس رفسنجان: تصمیمی برای جدایی فرشید باقری نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تصمیمی برای معاوضه یا صدور رضایتنامه باقری نداریم.

به گزارش فوتبالی، حسین پورمحمدی درخصوص اینکه تا پایان نقل و انقالات زمستانی فوتبال کشور چند ساعت بیشتر نمانده اما به نظر می‌رسد استقلال همچنان به معاوضه زبیر نیک نفس با فرشید باقری امیدوار است، اظهار داشت: به ما حدود کمتر از یک ماه قبل نامه زده بودند. ما پیشنهاد معاوضه دادیم اما دیگر اقدامی از سوی این باشگاه صورت نگرفت.

وی درمورد اینکه آیا شب گدشته با مسئولان استقلال جلسه داشته، گفت: نه، جلسه‌ای نداشتیم.

مدیرعامل مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا طی چندروز اخیر صحبتی پیرامون این معاوضه مطرح شده، عنوان کرد: نه، ما دیگر باقری را نمی‌دهیم و تصمیمی برای جدایی او نداریم. بازیکن دیگری هم از ما جدا نمی‌شود.

پورمحمدی تصریح کرد: بعضی از صحبت‌های نقل و انتقلاتی بین مربیان انجام می‌شود و خودشان با هم مذاکره می‌کنند. نویدکیا حرف جدیدی در مورد این موضوع مطرح نکرده است. ما هم دیگر به هیچ وجه نه رضایت نامه می‌دهیم نه معاوضه می‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت شیمبا، گفت: او فسخ یک طرفه کرده و اختلاف حقوقی داریم. به این بازیکن گفتیم فسخ شما غیرقانونی است اما خودش قبول ندارد. ما به خودش و باشگاهی که می‌خواهد برود اخطار دادیم و قصد شکایت داریم ولی در مجموع او قطعا به تیم ما نمی‌آید و می خواهد به تیم دیگری برود.

2636