رویارویی پورحمیدی‌های دوقلو در تبریز؛ برادرکشی!

رویارویی پورحمیدی‌های دوقلو در تبریز؛ برادرکشی!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف این هفته تراکتور و استقلال خوزستان در تبریز، یک جنگ کاملا درون خانوادگی بین دروازه‌بان‌های دو تیم است: حسین پورحمیدی درون دروازه تراکتور و حسن پورحمیدی به عنوان گلر استقلال خوزستان

به گزارش فوتبالی، تنها احتمال رخ ندادن این دوئل هم تصمیم سیروس پورموسوی است که شاید به دلیل اشتباه دروازه‌بانش روی گلهای خورده بازی با آلومینیوم، حسن پورحمیدی را نیمکت‌نشین کرده و درست مانند بازی رفت به فرزین گروسیان بازی بدهد. 

* حسین در تراکتور

هیچ دروازه‌بانی این فصل نتوانسته بیشتر از حسین پورحمیدی کلین‌شیت کند:10 تا از 16 بازی تراکتور. او در 6 بازی دیگر عملکرد خوبی نداشته و 12 گل خورده یعنی هر بازی به طور میانگین 2 گل. درحقیقت پورحمیدیِ تراکتور (که در تمام دقایق این فصل بازی کرده) در این فصل یا گل نمی‌خورد یا اگر گل بخورد، به «کم» قانع نیست: 3 تا از سپاهان و شمس‌آذر و 2 تا از پرسپولیس و استقلال. 12 گل خورده در 16 بازی یعنی حسین پورحمیدی در هر بازی 0.75 گل خورده و معدل یک گل خورده در هر 120 دقیقه را ثبت کرده است.

* حسن در استقلال خوزستان

برخلاف برادر دوقلویش، حسن فقط یک بار درون دروازه استقلال خوزستان موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده که تنها کلین شیت فصل تیمش هم هست: 2 هفته قبل برابر شمس‌آذر در قزوین. او برخلاف حسین، دروازه‌بان فیکس هم نیست و در 10 تا از 17 بازی تیمش در ترکیب اصلی حضور داشته است. او نیز مانند برادرش 12 گل خورده ولی در 9 بازی شامل یک بار ترک زمین با 3 گل خورده برابر سپاهان و یک بازی با 2 گل خورده در مصاف با آلومینیوم. 12 گل خورده در 10 بازی یعنی حسن پورحمیدی در هر بازی 1.2 گل خورده و معدل یک گل خورده در هر 75 دقیقه را ثبت کرده است.

* فصل قبل

برادران پورحمیدی فصل قبل عملکرد بی‌نظیری داشتند. حسین درون دروازه آلومینیوم، 17 کلین‌شیت در 30 بازی لیگ برتری داشت و حسن به عنوان دروازه‌بان استقلال خوزستان در 29 بازی لیگ یک، 18 بار کلین‌شیت کرد. 

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی