نظر گواردیولا درباره رقابت قهرمانی حساس در لیگ برتر

نظر گواردیولا درباره رقابت قهرمانی حساس در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول و آرسنال تبدیل به تیم هایی تقریباً شکست ناپذیر شده اند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر، کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس بسیار داغ و حساس دنبال می شود. لیورپول با 60 امتیاز در صدر جدول، سیتی با 59 امتیاز در رده دوم و آرسنال با 58 امتیاز در رده سوم قرار دارد و به نظر می رسد گواردیولا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، کار بسیار سختی در پیش دارد.

به نقل از سایت گل، گواردیولا در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "فقط نگاهی به بازی کردن رقبیان ما بیاندازید. آرسنال و لیورپول در هر بازی 3، 4، 5 یا حتی 6 گل به ثمر می رسانند که به معنای توقف ناپذیری آن هاست. حتی استون ویلا نیز بسیار پویا و زیبا بازی می کند."

در ماه فوریه، آرسنال موفق شده وستهم را با 6 گل، برنلی را با 5 گل، نیوکاسل را با 4 گل و لیورپول را با 3 گل شکست دهد. لیورپول نیز با 3 گل برنتفورد را شکست داد و به تیم های برنتفورد و لوتون 4 گل زد. 

12 هفته تا پایان فصل باقی مانده است و قرمزهای مرسی ساید در دیدار بعدی خود باید به مصاف ناتینگهام فارست بروند، سیتیزن ها در دربی شهر منچستر با یونایتد دیدار خواهند کرد و آرسنال نیز پذیرای شفیلد یونایتد خواهد بود.

4416