بازیکن ختافه خواستار پس گرفتن شکایت علیه بلینگام

بازیکن ختافه خواستار پس گرفتن شکایت علیه بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ختافه از جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید به خاطر توهینی که به میسون گرینوود کرده بود، به کمیته انضباطی لالیگا شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته بیستم لالیگا رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر ختافه را شکست بدهد. در جریان این بازی جود بلینگام به میسون گرینوود که بازیکن قرضی منچستر یونایتد در ختافه است توهین کرد و به او لقب متجاوز را داد. باشگاه ختافه پس از این بازی از رئال مادرید به کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا شکایت کرد.

اکنون دیلی میل مدعی شده است که میسون گرینوود از باشگاه ختافه خواسته است تا شکایتی که علیه جود بلینگام مطرح شده است را پس بگیرند و از این شکایت صرف نظر کنند. در حقیقت میسون گرینوود نمی خواهد که به وجهه جود بلینگام آسیب بزند و دوست ندارد که بازیکن انگلیسی رئال مادرید را دچار مشکل کند.

البته گرینوود از دست جود بلینگام ناراحت است و درخواست پس گرفتن این شکایت از باشگاه ختافه به معنای این نیست که بلینگام را بخشیده است. اما او فقط نمی خواهد که محرومیتی برای بلینگام در نظر گرفته شود و از سوی دیگر خودش هم بازیکنی به نظر بیاید که به سرعت از بازیکنان دیگر شکایت می کند. باید دید که باشگاه ختافه شکایت خود را پس می گیرد یا خیر.

1471