عجیب‌ترین اخراج فصل؛ نعمتی با داور چهارم درگیر شد! (ویدیو)

عجیب‌ترین اخراج فصل؛ نعمتی با داور چهارم درگیر شد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع راست تراکتور در بازی با استقلال خوزستان به شکلی عجیبی از بازی اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، تیم تراکتور دقایقی پیش موفق شد در یکی از بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر با دو گل تیم استقلال خوزستان را شکست بدهد. گل‌های تراکتور را رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده در دقایق 61 و 85 زدند.

اتفاق عجیب این بازی دو دقیقه بعد از گل دوم تراکتور رخ داد. سیامک نعمتی که کمی آسیب دیده بود با کمک پزشکان به بیرون رفت تا مداوا شود و به زمین برگردد. وقتی توپ به اوت رفت نعمتی کنار خط وسط زمین با دست به داور اشاره کرد که می‌خواهد به بازی برگردد.

همزمان دو بازیکن از روی نیمکت تراکتور به کنار خط آمدند تا به زمین بروند. اما داور چهارم از نعمتی خواست کمی منتظر بماند و برای رفتن به زمین عجله نکند. این اتفاق باعث ناراحتی نعمتی شد و این بازیکن با دست داور چهارم را هل داد!

پاکو خمز که متوجه رفتار اشتباه نعمتی شده بود با عصبانیت به سمت او رفت و به او اعتراض کرد. در همان زمان داور چهارم به داور وسط اشاره کرد و از او خواست به محل برخورد برود

<br>

سعید مظفری‌زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور هم در این صحنه سعی داشت داور چهارم و داور وسط را آرام کند اما تلاش او فایده‌ای نداشت و سیامک نعمتی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

چیزی که در این میان بیشتر به چشم آمد عصبانیت شدید پاکو خمز بود. سرمربی اسپانیایی تراکتور از این که مدافع راست تیمش به این شکل و با این رفتار غیرحرفه‌ای و مبتدیانه اخراج شد بسیار عصبانی بود. او سیامک را کنار زمین نگه داشت و با کمک مترجمش در همان لحظه مدافع راست تیمش را به شدت توبیخ کرد!

نعمتی با دریافت کارت قرمز در این بازی از زمین اخراج شد و بازی بعدی تیمش در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان را که جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد از دست داد. به این ترتیب راه برای بازگشت مهدی شیری به ترکیب تراکتور بعد از مدت‌ها هموار شد.

1359