ناامیدی ستاره اوکراینی از انتقال به چلسی به جای آرسنال

ناامیدی ستاره اوکراینی از انتقال به چلسی به جای آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – گفته می‌شود که میخایلو مودریک، پس از برهم خوردن انتقال رویایی اش به آرسنال در ژانویه سال گذشته، بسیار ناامید بوده است.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها امیدوار بودند تا وینگر شاختار دونتسک که به عقیده آن‌ها قابلیت ایجاد رقابت با بوکایو ساکا را داشت، به ورزشگاه امارات بیاورند. مودریک به وسیله چندین پست در شبکه‌های اجتماعی، نشانه‌هایی از علاقه خود به تیم قرمز پوش لندنی بروز داده بود اما در آخرین فرصت‌ها تصمیم خود را گرفت تا به چلسی نقل مکان کند. تاد بولی توانست تا با پیشنهادی بهتر به شاختار دونتسک، آرسنال را از رقابت خارج کند و این بازیکن اوکراینی در نهایت با قراردادی که می‌تواند در نهایت به 88 میلیون پوند افزایش پیدا کند، راهی ورزشگاه استمفورد بریج شد.

به نقل از اتلتیک، آرسنال در نهایت متوجه شد که مودریک از برهم خوردن انتقال مورد انتظارش به این تیم، عمیقا ناراحت شده است و همین مسئله نیز ممکن است یکی از دلایل عدم موفقیت ستاره اوکراینی در خو گرفتن با شرایط تیم آبی پوش بوده باشد.

آرسنال به جای مودریک، به سراغ لیندرو تروسارد، ستاره برایتون رفت تا با قیمتی بسیار کمتر، بازیکنی را به خدمت بگیرد که نقشی بسیار مهم را در ترکیب توپچی‌ها بازی کرده است.

2102