روزی که داغ دل شمس‌آذری‌ها تازه شد

روزی که داغ دل شمس‌آذری‌ها تازه شد

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی از شمس آذر جدا شدند، روز گذشته برای تیم های خود گلزنی کردند.


به گزارش فوتبالی، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری ۴ بازی به پایان رسید. شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل مس رفسنجان باز هم به نتیجه تکراری تساوی بدون گل رسید.


دو بازی دیگری که توجه شمس آذری ها را به خود جلب کرد، دیدار تیمهای تراکتور - استقلال خوزستان و پیکان - صنعت نفت بود. رحمان جعفری و عرفان قهرمانی دو بازیکن نیم‌فصل نخست قزوینی ها بودند که در نقل و انتقالات زمستانی راه تبریز و آبادان را در پیش گرفتند تا در دور برگشت رقابتهای لیگ برتر برای تیم دیگری به میدان بروند.

 
نکته‌ای که باعث شد توجه شمس آذری‌ها به این دو بازی جلب و به نوعی داغ دلشان تازه شود، گلزنی این دو بازیکن بود. جعفری گل اول تراکتور را مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند و قهرمانی هم گل دوم صنعت نفت به پیکان را زد تا برزیل ایران، از این بازی، یک امتیاز بگیرد.


در روزهایی که شمس آذر از فقدان یک گلزن در ترکیب خود رنج می‌برد، بازیکنان سابق این تیم در تیمهای جدیدشان گلزنی می‌کنند تا طرفداران شمس آذر بابت این موضوع، حسرت بخورند.

۲۶۳۶