پیام رونالدو پس از محرومیت یک جلسه ای

پیام رونالدو پس از محرومیت یک جلسه ای

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو که به خاطر اتفاقات بازی الشباب و النصر با یک جلسه محرومیت مواجه شده در پیامی اینستاگرامی نوشت:"نمی توانم توقف کنم." تا نشان بدهد که با روحیه ای بالا خودش را برای ادامه فصل آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در بازی امشب النصر مقابل الحزم حضور نخواهد داشت چرا که با محرومیتی یک جلسه ای مواجه شده است. در حقیقت حرکات او به سوی هواداران حریف که شعار "مسی، مسی" می دادند، باعث شد تا کمیته انضباطی فوتبال عربستان یک جلسه محرومیت را برای او در نظر بگیرد. 

برنده پنج دوره توپ طلا حالا باید تمرکزش را روی بازیهای آینده بگذارد. ستاره پرتغالی از تلاش خسته نمی شود و با وجود آن که از بازی امروز محروم است، به تمرینات اختصاصی ادامه می دهد. 

در حالی که هم تیمی های رونالدو امروز برای ادامه تعقیب الهلال در لیگ عربستان به مصاف الحزم می روند، کریستیانو در پیامی نوشت که نمی تواند متوقف شود تا نشان بدهد که خودش را برای بازی حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین در روز دوشنبه آماده می کند. 

جای رونالدوی 39 ساله در بازی امشب النصر خالی است چرا که این بازیکن در این فصل با 34 گل در 35 بازی عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است و همچنان سرحال و آماده است.

4125