ماموریت ویژه دیگو سیمئونه برای آچار فرانسه تیمش

ماموریت ویژه دیگو سیمئونه برای آچار فرانسه تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس یورنته، بازیکن چند پسته اتلتیکو مادرید در دیدار حساس تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی کوپا دل ری، وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر، مارکوس یورنته یک بازیکن کارآمد و مهم برای اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه بوده است. او توانایی بازی در چند پست را دارد. حالا گفته می‌شود دیگو سیمئونه قصد دارد برای تقابل با اتلتیک بیلبائو، در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری یک ماموریت ویژه به این بازیکن بسپارد تا از زهر حملات تیم باسکی کم کند.

در طول سه هفته گذشته مقابل سویا، لاس پالماس، اینتر و آلمریا، یورنته سه در سه پست مختلف مدافع، هافبک و مهاجم به میدان رفت.

به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، او در مقابل اتلتیک بیلبائو یک بار دیگر به عنوان هافبک راست بازی خواهد کرد. در حالی که ناهوئل مولینا گزینه طبیعی برای این پست است، اما سیمئونه به یورنته برای مهار نیکو ویلیامز سریع و تکنیکی در سمت چپ خط حمله اتلتیکو بیلبائو اعتماد خواهد کرد. مرد آرژانتینی نیمکت اتلتیکو احساس میکند که یورنته سرعت، آمادگی جسمانی و انگیزه کافی برای انجام این ماموریت را دارد.

یورنته از زمان پیوستن به روخی بلانکو در پست‌های زیادی به میدان رفته است. حالا سیمئونه ماموریت ویژه‌ای برای مهار ویلیامز به او سپرده است. محصول آکادمی رئال مادرید، نقش تاثیرگذاری در این دیدار حساس ایفا می‌کند؛ درخشش او در این بازی می‌تواند صعود سرخپوست‌ها به دیدار فینال جام حذفی اسپانیا را تضمین کند. باید دید آیا مارکوس یورنته از پس این ماموریت سخت و ویژه برمی‌آید یا خیر؟

1428