شایعه ای عجیب؛ میلان به دنبال جذب تامی آبراهام!

شایعه ای عجیب؛ میلان به دنبال جذب تامی آبراهام!

پایگاه خبری فوتبالی- شایعاتی در مورد دیدار تامی آبراهام با مدیران باشگاه میلان به گوش می رسد.

به گزارش فوتبالی،  مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه مدیر برنامه های تامی آبراهام برای دیدار با مدیران باشگاه میلان در دفتر مرکزی این باشگاه پرافتخار ایتالیایی بوده است. او در حال بازگشت از مصدومیت شدیدی است که در فصل گذشته درگیر آن بوده و احتمالا مدتی طول می کشد تا بهبود کامل را حاصل کند. توانایی های این بازیکن غیرقابل انکار است و در صورت تمایل میلان به جذب بازیکن سابق چلسی هزینه انتقال می تواند حدود ۳۰ میلیون یورو باشد

از سوی دیگر باشگاه استون ویلا طی حرکتی جالب به دنبال جذب تامی آبراهام است تا او را در خط حمله در کنار اولی واتکینز و موسی دیابی قرار دهد. آ اس رم بدنبال دریافت حداقل ۳۰ میلیون یورو برای فروش او است. از سوی دیگر باشگاه رم در نظر دارد تامی آبراهام، مهاجم ۲۶ ساله انگلیسی خود را به باشگاه سابق او چلسی پیشنهاد دهد تا آبراهام را با روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی آبی ها که به صورت قرضی در این باشگاه ایتالیایی حضور دارد، معاوضه کند.

با توجه به درخشش زوج لوکاکو و دیبالا و همچنین حضور موفق سردار آزمون در ترکیب رم به عنوان مهاجم جایگزین آبراهام کار سختی برای حضور در ترکیب رم خواهد داشت.

۱۰۰۹