بایرن مونیخ قید جذب بازیکن بارسلونا را زد؟

بایرن مونیخ قید جذب بازیکن بارسلونا را زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه های اخیر بایرن مونیخ به دنبال این بود تا رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا را به خدمت بگیرد اما به نظر می رسد که دیگر قید جذب این بازیکن را زده است و به سراغ گزینه های دیگر رفته است.

به گزارش فوتبالی ، رونالد آرائوخو مدافع وسط مورد اعتماد ژاوی هرناندز است. دکو به تازگی در مصاحبه خود اعلام کرد که بارسلونا قصد ندارد که بازیکنان خود از جمله رونالد آرائوخو را به فروش برساند. در حقیقت رونالد آرائوخو خودش هم دوست دارد که همچنان در بارسلونا به فعالیتش ادامه بدهد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بایرن مونیخ پس از این که دیده است که بارسلونا می خواهد رونالد آرائوخو را حفظ کند و قصدی برای فروش او ندارد، قید خریدش را زده است. بایرن مونیخ اکنون می خواهد به سراغ یک بازیکن دیگر برود.

در حقیقت بازیکنی که باواریایی ها زیر نظر گرفته اند، آنتونیو سیلوا مدافع وسط بنفیکا است. این بازیکن پرتغالی در حال حاضر بیست سال سن دارد و یکی از مدافع های آینده دار دنیای فوتبال به شمار می رود و باید دید که در نهایت بایرن مونیخ این بازیکن را جذب می کند یا در جذب او هم مثل جذب رونالد آرائوخو ناکام می ماند.

1471