دفاع تمام قد تن هاگ از ستاره پرتغالی تیمش

دفاع تمام قد تن هاگ از ستاره پرتغالی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – ارک تن هاگ خواستار عذرخواهی باشگاه فولام از برونو فرناندز، کاپیتان منچستر یونایتد، به دلیل ویدیو توهین آمیز این تیم خطاب به ستاره پرتغالی تیمش شده است.

به گزارش فوتبالی، محتوای این ویدیو بر روی صحنه خطای ساسا لوکیچ بر روی مچ پای برونو فرناندز تمرکز داشت. این ویدیو که یک موسیقی کمدی بر روی آن قرار گرفته بود، قصد داشت تمارض ستاره پرتغالی که در ابتدا تلاش داشت درد شدید خود را به معرض نمایش بگذارد و سپس به بازی خود ادامه داد را، مورد انتقاد قرار دهد. در توضیحات این ویدیو نیز متنی اینچنین گنجانده شده بود:" خیلی خوشحالیم که حال او خوب است." متنی که به همراه یک ایموجی طعنه آمیز خود نمایی می‌کرد.

تن هاگ در دفاع از کاپیتان تیم خود و در واکنش به این اتفاق گفت:" من از این موضوع خبر نداشتم اما اگر چنین کاری کرده اند، باید بگویم که کار شایسته ای نیست. قطعا درست نیست که یک باشگاه چنین ادعاهایی بکند زیرا کاملا غیر معقول است و اشتباه فکر می‌کردند. در نتیجه باید به این خاطر عذرخواهی کنند. او بازیکنی بسیار پرشور است و همینطور بازیکنی بسیار خلاق است. او بیشترین شانس‌ها را در لیگ جزیره خلق می‌کند، می‌بینید که رقبا او را هدف قرار می‌دهند، به خصوص روز شنبه که ضربه ای به او وارد شد. احساس می‌کنم داوران باید از او محافظت کنند."

2102