توضیح اخباری؛ مصدومیت جام ملت‌ها را از من گرفت

توضیح اخباری؛ مصدومیت جام ملت‌ها را از من گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا اخباری درباره غیبتش در جام ملت‌های آسیا با پیراهن تیم ملی ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران که در جام ملت‌های آسیا تا جمع 4 تیم برتر مسابقات هم پیش رفت اما نتوانست به رویای چهار دهه‌ای خودش رنگ واقعیت ببخشد علیرضا بیرانوند، حسین حسینی و پیام نیازمند که سنگربان‌های سه تیم بالای جدول در نیم فصل نخست لیگ بیست و سوم بودند را به عنوان دروازه‌بان به قطر برده بود و شاید یکی از بزرگ‌ترین غایب‌های ایران در هجدمین دوره این رقابت‌ها محمدرضا اخباری بود که جام جهانی 2022 را هم از دست داده بود و نتوانسته بود نظر کی‌روش را برای حضور در این تورنمنت جلب کند. 

اخباری که در این فصل به یکی از مهم‌ترین مهره‌های گل گهر بدل شده و توانسته در بیش از نیمی از بازی‌هایی که برای تیم سیرجانی انجام داده کلین شیت کند در این باره گفت: «در یکی از اردوهای تیم ملی به علت مصدومیتی که داشتم نتوانستم دعوت شوم و به همین خاطر نتوانستم دیگر نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و به این شکل جام ملت‌های آسیا را از دست دادم. اما با این حال تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم"

اخباری که با تراکتور سابقه قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی را دارد در رده‌های سنی پایین تیم ملی بازی کرده و حتی خودش یکی از نفرات پرستاره تیم امید ایران در راه رسیدن به المپیک 2016 ریو بود که بازهم نتوانست به رویای خودش نزدیک شود. به نظر می‌رسد اخباری قربانی نسل طلایی دروازه بانی در فوتبال ایران شده است.

9098