اختلاف نظر 10 میلیونی بارسلونا و منچسترسیتی بر سر بازیکن پرتغالی

اختلاف نظر 10 میلیونی بارسلونا و منچسترسیتی بر سر بازیکن پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو مدافع کناری پرتغالی در این فصل در بارسلونا عملکرد خوبی داشته است و همین عملکرد خوب او منجر شده است تا مدیران بارسلونا به این فکر بیفتند که او را همچنان در باشگاه نگه دارند.

به گزارش فوتبالی ، ژائو کانسلو به طور قرضی در بارسلونا حضور دارد و در اصل بازیکن باشگاه منچسترسیتی است. پپ گواردیولا با این بازیکن به مشکل خورد و همین قضیه موجب شد تا او به طور قرضی منچستر سیتی را ترک کند. سیتیزن ها بدشان نمی آید که ژائو کانسلو را به طور قطعی و دائمی به فروش برسانند و از سوی دیگر بارسلونا هم دوست دارد که کانسلو را به خدمت بگیرد.

به نقل از موندو دپورتیوو، منچستر سیتی برای به فروش رساندن ژائو کانسلو رقم 25 میلیون یورو را می خواهد. این در حالی است که بارسلونا در نظر دارد برای خرید قطعی این بازیکن 15 میلیون یورو پرداخت کند. شرایط دشوار مالی بارسلونا به آن ها اجازه نمی دهد که رقم بیشتری را برای این بازیکن پرداخت کنند. البته بارسا شاید حداکثر بتواند 20 میلیون یورو برای خرید کانسلو پرداخت کند اما از آن سو باشگاه منچستر سیتی از خواسته خود یعنی 25 میلیون یورو برای ژائو کانسلو کوتاه نمی آید.

1471