گزینه ایده‌آل گواردیولا برای جانشینی ژاوی مشخص شد

گزینه ایده‌آل گواردیولا برای جانشینی ژاوی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تیم سابقش بارسلونا در مورد استخدام جانشین ژاوی هرناندز در بارسلونا مشورت داده است.

به گزارش فوتبالی، ژاوی اعلام کرده است که در پایان فصل از بارسلونا جدا می شود چرا که حس می کند که این تیم به تغییر نیاز دارد. در حال حاضر بارسلونا هشت امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد و به صورت جدی، خطر فصلی بدون جام را حس می کند. 

در مورد گزینه های جانشینی ژاوی بحث های زیادی مطرح شده اما به نظر می رسد که گواردیولا هم گزینه محبوب خود را دارد. در حقیقت مدیران بارسلونا اغلب از مربیان و بازیکن سابق خود در مورد تصمیم های باشگاه، مشورت می گیرند و خوان لاپورتا نیز به نظر می رسد که از گواردیولا در مورد جانشین ژاوی مشورت گرفته است.

توتومرکاتو وب گزارش داده است که گواردیولا به شدت اصرار دارد که روبرتو ده زربی به بارسلونا ملحق شود چرا که مربی ایتالیایی را گزینه مناسبی برای جانشینی ژاوی می داند. 

ده زربی عملکرد درخشانی در برایتون داشته و به یکی از گزینه های جدی هدایت بارسلونا تبدیل شده است. گواردیولا تا کنون بارها به تمجید از این مربی پرداخته است.  این مربی ایتالیایی فصل گذشته توانست برایتون را به رتبه ششم لیگ انگلیس برساند و تیمش در حال حاضر به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافته و باید به مصاف رم برود. 

4125