بلینگام به داور چه گفت که کارت قرمز گرفت؟

بلینگام به داور چه گفت که کارت قرمز گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان بازی والنسیا - رئال مادرید یک اتفاق عجیب و غریب رخ داد و آن هم این بود که داور بازی چند ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل سوم رئال مادرید سوت پایان را به صدا در آورد و به این ترتیب گل سوم رئال مادرید رد شد و پذیرفته نشد.

به گزارش فوتبالی ، براهیم دیاز در آستانه سانتر کردن بود که خیل مانزانو داور بازی والنسیا - رئال مادرید، سوت پایان را به صدا در آورد و به این ترتیب گل جود بلینگام که با ضربه سر زده شد، رد شد و مورد پذیرش قرار نگرفت چرا که داور قبل از آن سوت پایان بازی را زده بود. بازی در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو تمام شد اما اگر این گل قبول می شد رئال مادرید هر سه امتیاز بازی را می گرفت.

پس از این اتفاقات جود بلینگام به سراغ داور رفت و یک بحث شدید با او داشت. ستاره انگلیسی رئال مادرید به خیل مانزانو گفت:" این قطعا گل بود. توپ روی هوا بود. این دیگر چه کوفتی است!"

خیل مانزانو وقتی که اعتراض های شدید و لحن تند جود بلینگام را دید کارت قرمز را به او نشان داد. معمولا داور ها صبر می کنند تا موقعیت های خطرناک به پایان برسند و پس از آن سوت پایان را می زنند اما در این بازی داور اسپانیایی تصمیم عجیبی گرفت و در حالی که رئال مادرید در حمله ای خطرناک بود سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

1470