مربی پرتغالی زیر نظر مدیران لیورپول برای جانشینی کلوپ

مربی پرتغالی زیر نظر مدیران لیورپول برای جانشینی کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول همچنان شرایط استخدام روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ پرتغال را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در پایان فصل از لیورپول جدا می شود و سرخ ها به دنبال استخدام جایگزین مناسب برای او هستند. نماینده باشگاه لیورپول پنجشنبه گذشته به لیسبون سفر کرده بودند تا پیروزی تیم آموریم مقابل بنفیکا با نتیجه دو بر یک در نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال را تماشا کنند. 

مدیران لیورپول نگاه مثبتی به این مربی 39 ساله دارند هر چند که همچنان ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن گزینه محبوبشان است. گزینه دیگر هم یولیان ناگلسمن سرمربی تیم ملی آلمان است که در تابستان می تواند جانشین هموطنش در آنفیلد شود.

لیورپول زیر نظر کلوپ در آنفیلد هفت جام کسب کرده است که آخرین جامشان هم جام اتحادیه بود که اخیرا مقابل چلسی کسب کردند. پیدا کردن جانشن برای کلوپ، ماموریت بسیار سختی است و مدیران تیم سرخ پوش نمی خواهند مرتکب اشتباهی شوند که باعث خراب شدن مسیر سالهای اخیرشان شود. 

در حال حاضر اسپورتینگ با هدایت آموریم در رتبه دوم لیگ پرتغال قرار گرفته اما در صورتی که فارنزه را شکست بدهد، می تواند از بنفیکا عبور کند. آموریم در دوران مربیگری خود در اسپورتینگ توانسته یک قهرمانی لیگ و دو قهرمانی لیگ کاپ را کسب کند و در حال حاضر در مرحله یک  هشتم نهایی لیگ اروپا حضور دارد. 

4125