شناسایی کودکی که مهاجم رئال مادرید را «میمون» نامید

شناسایی کودکی که مهاجم رئال مادرید را «میمون» نامید

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و والنسیا در مستایا مطابق انتظار جنجالی بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و والنسیا در سالهای اخیر کل کل خاصی با هم داشته اند. در حقیقت اختلافات دو تیم از زمانی آغاز شد که رئالی ها بند فسخ قرارداد پدخا میاتوویچ را فعال کردند و این بازیکن را بدون اجازه والنسیا خریدند. دو باشگاه رئال و والنسیا در سه دهه اخیر همیشه با هم کل کل داشته اند اما اتفاقات فصل گذشته در مستایا، این حاشیه ها را به اوج خود رسانده بود.

توهین هواداران والنسیا به وینیسیوس در مستایا در بازی فصل گذشته باعث شد تا تنش ها میان دو تیم به شدت بالا برود و به همین خاطر بازی شب گذشته میان رئال مادرید و والنسیا در مستایا به شدت زیر ذره بین بود.

والنسیا از هوادارانش خواسته بود که توهین نژادپرستانه ای نداشته باشند و از سویی جلوی ورود دوربین های نتفلیکس به مستایا برای ضبط مستند وینیسیوس گرفته شده بود چرا که والنسیا نمی خواست که در صورت توهین احتمالی هوادارانش، فیلم آنها پخش شود و یک آبروریزی دیگر برای آنها ایجاد شود.

حالا اما تصاویر کودکی منتشر شده است که از روی سکوهای مستایا، وینیسیوس را با لقب "میمون" صدا می زند. انتشار تصاویر این کودک توسط شبکه ESPN باعث شد تا لالیگا تصمیم بگیرد که از این کودک شکایت کند و خواستار برخورد مقامات با او شود.  فصل گذشته سه هوادار والنسیا به خاطر توهین به وینیسیوس بازداشت شدند و حالا باید دید که چه برخوردی با این کودک، صورت خواهد پذیرفت.

4125