خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای لیورپول و آرسنال

خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای لیورپول و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - جان استونز ستاره انگلیسی منچسترسیتی می گوید که بازیکنان این تیم مصمم هستند که از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس دفاع کنند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس بین 3 تیم لیورپول، سیتی و آرسنال برقرار است و بسیار هیجان انگیز دنبال می شود. لیورپول با 63 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های سیتی و آرسنال به ترتیب با 60 و 59 امتیاز در رده های بعدی هستند و البته هر دو تیم یک بازی کمتر از لیورپول انجام داده اند. 

جان استونز در مصاحبه با The Times گفت: "نباید اجازه بدهیم تیم دیگری قهرمان شود. لیورپول و آرسنال تیم هایی هستند که به ما فشار می آورند و البته فعلاً در این راه، ما موفق بوده ایم. البته باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم. رقابت سالمی بین 3 تیم برقرار است. ما عطش قهرمانی داریم. همه کار انجام خواهیم داد تا در پایان، هیچ احساس پشیمانی نداشته باشیم."

"جام بردن احساس خاصی دارد و شما می خواهیم همیشه جام ببرید. عطش قهرمانی در سیتی از بین نرفته است. به 6 یا 7 فصل گذشته نگاه کنید. ما همیشه در بالای جدول بوده ایم و حتی در رقابت های دیگر مثل اف ای کاپ و چمپیونز لیگ حاضر بوده ایم."

4416