آغاز تب و تاب لیگ برتر فوتبال زنان پس از وقفه ای ده روزه

آغاز تب و تاب لیگ برتر فوتبال زنان پس از وقفه ای ده روزه

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان فردا پس از وقفه ای ده روزه برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۳ فردا به طور همزمان در پنج شهر برگزار می شود. رقابت هایی که آخرین بار ۴ اسفند برگزار شد تا سومین وقفه فصل هم سپری شود.

در هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، خاتون بمِ صدرنشین در کرج به مصاف نماینده البرز می رود. خاتون در جدول ۳۳ امتیاز دارد و‌ نماینده البرز هم ۱۱ امتیازی است که در رده هفتم قرار دارد.

ملوان انزلی در رشت میزبان پیکان است. ملوانی ها در جدول با ۳۱ امتیاز در رده دوم قرار دارند و پیکان هم با ۱۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

اما در حساس ترین دیدار فردا، شهرداری سیرجان در سیرجان میزبان سپاهان اصفهان است. دو تیمی که همیشه رقابتشان جذاب از آب در آمده است. شهرداری سیرجان با ۲۹ امتیاز سوم است و سپاهان هم با ۲۵ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. سیرجانی ها اگر می خواهند در کورس قهرمانی بمانند باید در دیدار فردا پیروز شوند.

در پایین جدول هم فردا رقابت مهمی برگزار می شود. در شیراز فرا ایساتیس این شهر میزبان کانی کردستان است. فرا ایساتیس در جدول با ۸ امتیاز هشتم است و کانی هم با ۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد. این دیدار برای فرار هر دو تیم از قعر جدول بسیار مهم است.

و در تهران هم آوا که با ۵ امتیاز در قعر جدول قرار دارد میزبان پالایش گاز ایلام ۲۲ امتیازی است. آوا هم برای نجات خود از قعر جدول چشم به همه امتیازات بازی فردا دوخته است.

هفته پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان هم قرار است قبل از سال برگزار شود و ادامه آن به سال ۱۴۰۳ موکول می شود.

۶۰۰۱