داور بازی رئال مادرید و والنسیا محروم می‌شود؟

داور بازی رئال مادرید و والنسیا محروم می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و والنسیا به یکی از جنجالی ترین بازیهای فصل فوتبال اسپانیا تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، تصمیم عجیب خسوس خیل مانزانو داور بازی رئال مادرید و والنسیا در زدن سوت پایان بازی درست یک ثانیه پیش از گل پیروزی رئال توسط بلینگام، همه را متعجب کرد. در حقیقت بر اساس عرف داوری، مانزانو باید در ابتدا منتظر مشخص شدن سرنوشت این توپ می ماند و بعد سوت را می زد اما به شکل عجیبی گل را مردود کرد آن هم در حالی که هم بازیکنان رئال و هم بازیکنان والنسیا کاملا در جریان بازی بودند و صحت گل قابل تایید بود.

رسانه های اسپانیا گزارش داده اند که قضاوت جنجالی مانزانو نه تنها رئال مادرید بلکه کمیته داوران فوتبال اسپانیا را هم عصبانی کرده است. ایتورالده گونزالس داور بازنشسته گزارش داده است که مانزانو به خاطر این تصمیم جنجالی مدتی قضاوت نخواهد کرد و قرار نیست که در لیست داوران هفته 29 لالیگا حضور داشته باشد.

خیل مانزانو یکی از مهمترین داوران حال حاضر فوتبال اسپانیا به شمار می رود و قرار است که به عنوان نماینده این کشور به یورو برود اما تصمیم جنجالی او باعث شده تا کمیته داوران چاره ای جز برخورد با او را نداشته باشد. باید دید که این داور که با تصمیم عجیبش دو امتیاز را از رئال مادرید گرفت، تا چه زمانی قرار است که از قضاوت دور باشد.

4125