ال کلاسیکو رکورد طلایی گیتی‌پسند در هفته آخر را خراب کرد

ال کلاسیکو رکورد طلایی گیتی‌پسند در هفته آخر را خراب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گیتی‌پسند با قبول شکست برابر مس سونگون نتوانست رکورد قهرمانی بدون شکست لیگ برتر فوتسال را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، گیتی‌پسند اصفهان از چند هفته قبل قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال را قطعی کرده بود و حتی اصفهانی‌ها پیش از بازی هفته نهایی با مس سونگون در تبریز، جام قهرمانی را در اصفهان بالای سر بردند. با وجود مشخص شدن تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتسال، مسابقه مس و گیتی که همواره از جذابیت های خاصی برخوردار است و به ال کلاسیکوی فوتسال ایران هم معروف شده، برای تیم اصفهانی اهمیت ویژه‌ای داشت. گیتی‌پسند در حالی قهرمانی خود را مسجل کرده بود که در صورت نباختن در هفته آخر می‌توانست عنوان قهرمانی را بدون شکست به دست بیاورد و این موضوع می‌توانست همانند توت فرنگی روی کیک برای این تیم تلقی شود. 

با این وجود دیدار هفته پایانی برای گیتی خوب پیش نرفت و این تیم در تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مس شد تا قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که این فصل عنوان قهرمانی را به رقیب دیرینه داده بود، هفته آخر با پیروزی بر این تیم عنوان نایب قهرمانی خود را قطعی کرده و البته مانع قهرمانی بدون شکست گیتی‌پسند شود. 

1997