عذرخواهی منتظر از استقلالی‌ها؛ ببخشید گل زدم!

عذرخواهی منتظر از استقلالی‌ها؛ ببخشید گل زدم!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال گل دوم را از بازیکنی خورد که در ابتدای فصل به مس قرض داده بود.

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم مس رفسنجان و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دقایقی پیش با دو گل به سود تیم میزبان به پایان رسید تا استقلال وداعی تلخ و زودهنگام با جام حذفی داشته باشد.

گل اول مس در دقیقه 24 روی یک همکاری خوبی تیمی توسط محمد مهدی محبی زده شد. اما گل دوم داستان جالبی داشت. استقلالی‌ها در میانه زمین صاحب در حال حمله بودند که توپ لو رفت.

منتظر محمد بازیکن استقلال که از در ابتدای فصل به صورت قرضی به مس رفته است با یک پاس عمقی از میانه زمین با دروازه استقلال تک به تک شد. البته که این صحنه شائبه آفساید هم داشت.

منتظر محمد پا به توپ و با سرعت به سمت دروازه سید حسین حسینی حرکت کرد. دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج نشد و تصمیم گرفت تا زاویه را ببندد. اما منتظر محمد که قبلا هم نشان داده بود بازیکن باهوشی است ابتدا یک حرکت فریبنده انجام داد و تمرکز حسینی را به هم ریخت و سپس با یک ضرب چیپ زیبا توپ را از بالای سر حسینی وارد دروازه استقلال کرد.

نکته جالب رفتار منتظر محمد بعد از گل بود. او که به دلیل نمایش‌های خوبش در مس مورد توجه طرفداران استقلال قرار گرفته و از محبوبیت خودش نزد هواداران این تیم آگاه است بعد از گل اصلا شادی نکرد.

ابتدا دست‌هایش را بالا برد و سپس بسیار آرام به سمت خط طولی زمین رفت. چند ثانیه بعد هم دو دستش را روی سرش گذاشت که به معنای عذرخواهی و شرمندگی است! این هافبک عراقی با رفتارش به سایر هم‌تیمی‌هایش هم نشان داد که نمی‌خواهد شادی گلی انجام بدهد.

منتظر محمد که بازی بسیار خوب و موثری در مقابل استقلال انجام داده بود در دقیقه 90+2 و در میان تشویق هواداران مس از زمین بیرون رفت. نمایش خوب او قطعا این سوال را برای هواداران استقلال به وجود آورده است که چرا جواد نکونام راهی برای حفظ او در ابتدای فصل پیدا نکرد تا حالا این قدر حسرت نخورد!

1359