رقابت بارسلونا با منچستریونایتد بر سر سرمربی ایتالیایی

رقابت بارسلونا با منچستریونایتد بر سر سرمربی ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا در حال حاضر تنها تیمی نیست که به دنبال استخدام روبرتو دی زربی به عنوان سرمربی است.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که ژاوی هرناندز قرار است که در انتهای فصل بارسلونا را ترک کند، مدیران باشگاه بارسلونا به دنبال این هستند که یک سرمربی جدید را استخدام کنند. روبرتو دی زربی در حال حاضر یکی از اصلی ترین گزینه های بارسلونا برای سرمربیگری است. این سرمربی ایتالیایی که 44 سال سن دارد، عملکرد خوبی به عنوان سرمربی برایتون داشته است و پپ گواردیولا هم به لاپورتا توصیه کرده است که او را جانشین ژاوی هرناندز کند.

اما باشگاه بارسلونا تنها باشگاهی نیست که دی زربی را می خواهد. در حقیقت منچستر یونایتد هم روبرتو دی زربی را زیر نظر دارد تا او را جانشین اریک تن هاگ کند. شیاطین سرخ با اریک تن هاگ در این فصل عملکرد جالبی نداشته اند و احتمال برکنار شدن این سرمربی هلندی در انتهای فصل وجود دارد. با رفتن اریک تن هاگ، شیاطین سرخ به دنبال سرمربی جدید خواهند بود و روبرتو دی زربی یک گزینه مطلوب برای آن ها است چرا که سابقه کار کردن در لیگ برتر انگلیس را دارد.

قرارداد روبرتو دی زربی با باشگاه برایتون تا سال 2026 میلادی اعتبار دارد که البته رقم بند فسخ قرارداد او 8.5 میلیون پوند است.

1471