خیال راحت پاکو خمز بابت نبود سیامک نعمتی!

خیال راحت پاکو خمز بابت نبود سیامک نعمتی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز طبق ادعای خودش بابت چینش خط دفاعی تیمش مشکلی ندارد.

 به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی مدافع راست این روزهای تراکتور در بازی با استقلال خوزستان و پس از درگیری با کمک داور از زمین مسابقه اخراج شد تا تی‌تی‌ها لحظات پایانی بازی را با یک نفر کمتر پشت سر بگذارند؛ موضوعی که باعث ناراحتی سرمربی اسپانیایی هم شد و خمز مدعی شد تیمش تحت فشار قرار گرفته است.

اما این اخراج باعث خواهد شد تا مدافع سابق پرسپولیس در بازی مهم این هفته تیمش برابر مس رفسنجان غایب باشد؛ غیبتی که باتوجه به اظهارات پاکو خمز مبنی بر اینکه حتی می‌تواند تیمش را با هشت مدافع چینش کند، به نظر نمی‌رسد چالش بزرگی برای این سرمربی باشد.

سرمربی تراکتور در پست دفاع راست دو بازیکن آماده در اختیار دارد. محمد آقاجانپور اولین گزینه خمز است که از فصل گذشته با این سرمربی همکاری دارد. مدافع بلند قامت مازنی همواره گزینه‌ای جذاب برای پاکو بوده و این سرمربی از وی در پست‌های مختلفی بهره برده و حالا هم می‌تواند مدافع قدیمی خود را در پست تخصصی‌اش یعنی دفاع راست بازی دهد.

تراکتور البته مهدی شیری را هم در این پست در اختیار دارد که البته مدتی هست نیمکت‌نشین شده و باید دید شرایط وی برای بازی این هفته چگونه خواهد بود. البته بعید نیست خمز دست به تغییر آرایش دفاعی تیمش زده و از سیستم سه دفاعه هم استفاده کند و باید منتظر ماند و دید تصمیم خمز چه خواهد بود؟

1997