نایب قهرمانی در لالیگا، هدف اصلی سیمئونه و شاگردانش برای ادامه فصل

نایب قهرمانی در لالیگا، هدف اصلی سیمئونه و شاگردانش برای ادامه فصل

پایگاه خبری فوتبالی- هدف اصلی اتلتیکو مادرید تا پایان فصل کسب عنوان نایب قهرمانی در لالیگا است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این فصل شروع خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت و هواداران این تیم امید داشتند تا تیمشان در این فصل حداقل یک جام به دست بیاورد، اما حالا به نظر می‌رسد احتمال این‌که روخی بلانکو یک فصل بدون جام دیگر را پشت سر بگذارد زیاد است.

اتلتیکو مادرید در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست نیاورد و همین باعث شد تا امیدها برای کسب قهرمانی در لالیگا رنگ ببازد. فرم آنها در لالیگا ضعیف بوده است، در عین حال، آن‌ها از کوپا دل ری هم حذف شدند و در خطر جدی حذف از لیگ قهرمانان اروپا به دست اینترمیلان قرار دارند.

آن‌ها روز یکشنبه با شکست 2-1 رئال بتیس در سیویتاس متروپولیتانو به مسیر پیروزی‌های خود بازگشتند. این نتیجه باعث می‌شود که دوباره امیدها در رختکن اتلتیکو مادرید زنده شود و حالا آن‌ها قصد دارند فصل را با عملکردی خوب به پایان برسانند.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، شاگردان سیمئونه تصمیم دارند این کار را با کسب مقام نایب قهرمانی در لالیگا انجام دهند. آن‌ها برای انجام این کار باید بارسلونا و خیرونا را پشت سر بگذارند. این در حالی است که اتلتیکو مادرید در هفته‌های آینده با هر دو تیم دیدار می‌کند و این فرصت خوبی برای آن‌هاست تا خودشان را به رتبه دوم نزدیک کنند.

اتلتیکو می‌خواهد در سوپرکاپ اسپانیا در سال 2025 حضور داشته باشد و برای رسیدن به این هدف، تنها راه باقی‌مانده کسب عنوان نایب قهرمانی در لالیگا است.

1428